Netflix z tańszym abonamentem
 

Netflix czuje oddech konkurencji na karku – w końcu już niedługo do gry wejdzie Disney ze swoim własnym serwisem streamingowym. Odpowiedzią giganta są nie tylko nowe treści, na które wciąż – nawet kosztem zadłużenia – zwiększany jest budżet. Netflix stara się również przekonać użytkowników atrakcyjniejszymi planami abonamentowymi.

Sprawa nie jest jednak przesądzona. Nowe, niższe taryfy będą dopiero w fazach testów, jedynie w wybranych krajach. Niestety, można podejrzewać, że Polska nie znajdzie się na liście „wybrańców”.

Co ciekawe, Reed Hastings, dyrektor generalny Netflixa wspomniał o planach na zdobycie ponad 100 milionów użytkowników w samych Indiach, aby zwiększyć popularność serwisu w Azji.

Póki co, tego, jak wyglądać będzie nowy plan i jak zostanie wyceniony, możemy się tylko domyślać. Należy jednak wziąć pod uwagę, że z całą pewnością, będzie to wymagało zmian w założeniach pozostałych, wyższych abonamentów lub znacząco obetnie możliwości subskrybentów najniższej taryfy. Czekamy na więcej informacji.

Netflix z tańszym abonamentem

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


RMS.PL to jeden z największych polskich technologicznych portali specjalistycznych o tematyce audio-video.

Portal jest prowadzony w całości przez pracowników sklep.RMS.pl
 
Początek strony