Spotify
 

Szwedzi postanowili jasno: zamykamy polski oddział Spotify – mimo wyraźnych wzrostów i powiększających się z roku na rok zysków.

Dlaczego? Postępowanie likwidacyjne rozpoczęło się 30 kwietnia i dotąd nie podano powodów rozwiązania spółki, która została zarejestrowana jako Spotify Poland w 2012 roku.

 

Słuchawki w sklep.RMS.pl

 

Decyzja jest o tyle zaskakująca, że Spotify Polska generowało spółce niemałe zyski. W 2019 roku mówimy o przychodach w wysokości 2.32 miliona złotych, rok wcześniej: 2.13 miliona. To zysk netto w wyokości około 122,6 tysiąca złotych.

Co to oznacza dla klientów? Polski oddział Spotify zajmował się przede wszystkim sprzedażą reklam, które kierowane były do użytkowników korzystających z planów bezpłatnych. Oznacza to, że zakończenie działania spółki prawdopodobnie nie odbije się w żaden sposób na użytkownikach, bowiem krajowy oddział nie miał nic wspólnego z techniczną obsługą serwisu.

Spotify

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


RMS.PL to jeden z największych polskich technologicznych portali specjalistycznych o tematyce audio-video.

Portal jest prowadzony w całości przez pracowników sklep.RMS.pl
 
Początek strony