Netflix
 

Najnowsze badania ankietowe wskazują, że mieszkańcy USA bardzo chwalą sobie usługi subskrybcyjne wideo. Skąd ten wniosek? A stąd, że aż 80% korzysta z przynajmniej jednego serwisu typu Netflix.

Co oczywiste, pandemia koronawirusa pozwoliła znacznie poprawić te statystyki. Jeszcze przed ogłoszeniem lockdownu z usług streamingowych korzystało „jedynie” 73% respondentów. Najnowsze ankiety raportują wynik wyższy o 7 punktów procentowych.

Badacze zapytali również o treści, jakich amerykanie poszukują w tego typu aplikacjach. Okazuje się, że 51% respondentów poszukuje szerokiego wyboru filmów i seriali, 45% treści, które nie są dostępne nigdzie indziej, czyli oryginalnych programów lub klasyków. Cóż, nie jest to wniosek zaskakujący.

Ciekawy jest za to podział na grupy wiekowe. Aż 94% ankietowanych z pokolenia Z korzysta z przynajmniej jednego serwisu, wśród Millenialsów taki wynik zasugerowało 88% badanych, Generacja X: również 88%, osoby starsze: 69% i najstarsze 41%.

Pamiętajcie, że możecie też subskrybować nasz kanał - na YouTube! ;) 

Subscribe

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


RMS.PL to jeden z największych polskich technologicznych portali specjalistycznych o tematyce audio-video.

Portal jest prowadzony w całości przez pracowników sklep.RMS.pl
 
Początek strony