Właściciel Pro-Jecta Audio Tuning przejmuje Musical Fidelity

Heinz Lichtenegger, czyli właściciel austriackiej firmy Pro-Ject, pracuje w branży audio już od 39 lat. Teraz oprócz znanej na całym świecie marki produkującej gramofony i akcesoria, a także firmy dystrybucyjnej Audio Tuning, jest także posiadaczem brytyjskiej marki Musical Fidelity.

Sukcesem  Lichteneggera jest spopularyzowanie gramofonów w czasie, gdy prym wiodły przede wszystkim odtwarzacza CD, a później muzyka ze źródeł cyfrowych. Dziś Pro-Ject to nie tylko analogowy dział audio, ale także elektronika. Produkty austriackiego producenta można znaleźć w sklepach na całym świecie.

Musical Fidelity to marka, której oferta produktowa jest swego rodzaju wstępem do high-endowego świata audio. Brytyjski producent tworzy elektronikę skierowaną do konsumentów, którzy nie uznają kompromisów w jakości brzmienia i wykonania przy zachowaniu rozsądnej ceny. Musical Fidelity wprowadził wiele własnych rozwiązań, szczególnie w dziedzinie obwodów audio.

Gramofony

Okazuje się, że polityka produktowa Musicala oraz Pro-Jecta jest podobna: dostarczyć użytkownikom jak najwyższą jakość w jak najbardziej rozsądnej cenie. Dlatego to właśnie w ręce Heinza Lichteneggera zostały powierzone dalsze losy brytyjskiej marki.



Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Heinz Lichtenegger przejął markę Musical Fidelity. Mamy pewność, że zarówno rozwiązania techniczne, jak i wzornicze jego zespołu pozwolą kontynuować rozwój marki zachowując jej ducha i odpowiadając oczekiwaniom stałych klientów.



Tak o nowym właścicielu wypowiada się zespół brytyjskiego Musicala. Sam Lichtenegger za to zapewnia o nowych pomysłach na rozwój i planach kontynuacji produkcji wysokiej jakości komponentów audio z logo Musical Fidelity.